top of page
Regulamin sklepu
§1 Postanowienia ogólne
​
-
Niniejszy Regulamin okreÅ›la zasady korzystania z usÅ‚ug, Å›wiadczonych przez RENATA ETMAŃSKA DOM HANDLOWY "SZULTA" ul. Wojska Polskiego 47, 77-100 Bytów, REGON: 770901787, NIP: 5911302180, zwanym dalej „SZULTA”.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem majÄ… zastosowanie przepisy prawa polskiego.
§2 Definicje
​
-
Usługi - świadczone przez SZULTA
-
Produkt – towar prezentowany przez SprzedawcÄ™ za poÅ›rednictwem sklepu Internetowego szultabytow.pl
-
Klient - Pełnoletnia osoba fizyczna lub podmiot gospodarczy, korzystająca z Usług
-
Zamówienie – oferta zÅ‚ożona Sprzedawcy przez Klienta obejmujÄ…ca nabycie wybranych Produktów, skÅ‚adana na zasadach okreÅ›lonych w Regulaminie. Oferta dotyczy Produktów wymienionych w przesÅ‚anym do Sprzedawcy formularzu zamówienia.
-
Umowa sprzedaży – oznacza umowÄ™ sprzedaży zawartÄ… na odlegÅ‚ość, na zasadach okreÅ›lonych w Regulaminie, miÄ™dzy Klientem, a SprzedawcÄ….
§3 Przedmiot zamówienia
​
-
Przedmiotem zamówienia („Zamówienie”) jest UsÅ‚uga lub Produkt w wybranym przez Klienta wariancie dostÄ™pnym na stronie.
-
Ceny poszczególnych wariantów, obowiÄ…zujÄ…ce w dniu zÅ‚ożenia danego Zamówienia okreÅ›lone sÄ… w cenniku SZULTA („Cennik”), dostÄ™pnym pod adresem (zakÅ‚adka „Sklep”).
§4 ZÅ‚ożenie zamówienia
​
-
Zamówienie UsÅ‚ug nastÄ™puje poprzez zÅ‚ożenie odpowiedniej dyspozycji przez osobÄ™, zamierzajÄ…cÄ… skorzystać z UsÅ‚ug („ZamawiajÄ…cy”) poprzez:
-
Odpowiedni formularz, dostępny pod adresem przez 24h na dobę,
-
Mailowo poprzez wysłanie wiadomości e- mail na adres szulta@poczta.onet.pl,
-
Dostępne formy kontaktu to kontakt telefoniczny i mailowy.
-
-
Zamówienie uważane jest za zÅ‚ożone z chwilÄ… otrzymania przez ZamawiajÄ…cego potwierdzenia otrzymania zamówienia za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej e-mail, zawierajÄ…cego: dane Klienta, numer Zamówienia, wybrany Produkt i inne istotne dla danego Zamówienia informacje.
-
Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest dostarczenie potwierdzenia pÅ‚atnoÅ›ci na adres mailowy oraz podanie prawidÅ‚owych danych w tym numeru telefonu.
-
W przypadku nieprzestrzegania pkt. 4 klient nie ma możliwoÅ›ci rezygnacji z zamówienia i ubiegania siÄ™ o zwrot należnoÅ›ci.
-
Klient podczas skÅ‚adania zamówienia zobowiÄ…zany jest do podania swoich danych osobowych.
-
Promocje i kody rabatowe - aktualne promocje i zniżki publikowane są mediach społecznościowych @szultabytow.
§5 PÅ‚atność za zamówienie
​
-
ZamawiajÄ…cy zobowiÄ…zany jest dokonać pÅ‚atnoÅ›ci za Zamówienie przed jego realizacjÄ… na podstawie potwierdzenia zamówienia w jeden z nastÄ™pujÄ…cy sposób: przelewem online lub klasycznym przelewem bankowym na wskazany w potwierdzeniu Zamówienia rachunek bankowy dostÄ™pny również w stopce strony lub pÅ‚atnoÅ›ciÄ… za pobraniem w dniu pierwszej dostawy
-
SZULTA uprawniony jest do wstrzymania siÄ™ z realizacjÄ… Zamówienia do otrzymania należnoÅ›ci za dane zamówienie.​
​
§7 Realizacja zamówienia
​
-
Zamówienie zostanie zrealizowane w wybranym terminie przez klienta, ale nie szybciej niż po 3 dniach roboczych i nie później niż miesiÄ…c.
​
​
§7 Reklamacje
​
-
W razie niezgodnoÅ›ci przedmiotu Zamówienia lub sposobu jego realizacji ze zÅ‚ożonym Zamówieniem lub niniejszym regulaminem, Klient uprawniony jest do zÅ‚ożenia reklamacji („Reklamacja") w terminie 24h od realizacji zamówienia. ZgÅ‚oszenia „Reklamacja" po upÅ‚ywie tego terminu nie bÄ™dÄ… rozpatrywane.
-
Reklamacja winna zostać złożona telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail pod adresem: szulta@poczta.onet.pl - tytuł wiadomości REKLAMACJA
-
Reklamację uważa się za złożoną z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia reklamacji.
-
Reklamacja zostanie rozpatrzona nie później niż w przeciÄ…gu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjÄ™cia reklamacji.
-
W razie uwzglÄ™dnienia przedmiotu reklamacji SZULTA poinformuje Klienta o możliwoÅ›ci wymiany przedmiotu Zamówienia danego dnia roboczego bÄ…dź rekompensaty za niewywiÄ…zanie siÄ™ z przedmiotu Zamówienia poprzez kontakt telefoniczny bÄ…dź drogÄ… mailowÄ….
-
W razie stwierdzenia przez SZULTA, iż Reklamacja jest niezasadna w szczególnoÅ›ci z uwagi na zgodność przedmiotu Reklamacji z Zamówieniem, SZULTA poinformuje Klienta o fakcie nieuwzglÄ™dnienia Reklamacji w terminie nie dÅ‚uższym niż 14 dzieÅ„ przedstawiajÄ…c stosowne uzasadnienie.
§9 OdstÄ…pienie od umowy​
​
-
SZULTA informuje, iż zgodnie z art. 38 ust. 3, ust. 4 oraz ust. 12 Ustawy o prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827) Klientowi bÄ™dÄ…cemu Konsumentem nie przysÅ‚uguje prawo do odstÄ…pienia od umowy, o którym mowa w art. 27 wymienionej ustawy z uwagi na charakterystykÄ™ produktu.
​§10 Regulamin
​
-
SkÅ‚adajÄ…c zamówienie Klient wyraża zgodÄ™ na niniejszy regulamin.
Treść regulaminu może ulec zmianie bez uprzedzenia.
bottom of page