top of page
Regulamin sklepu
§1 Postanowienia ogólne
​
  1. Niniejszy Regulamin okreÅ›la zasady korzystania z usÅ‚ug, Å›wiadczonych przez  RENATA ETMAŃSKA DOM HANDLOWY "SZULTA" ul. Wojska Polskiego 47, 77-100 Bytów, REGON: 770901787, NIP: 5911302180, zwanym dalej „SZULTA”.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem majÄ… zastosowanie przepisy prawa polskiego.
 
§2 Definicje
​
  • UsÅ‚ugi   - Å›wiadczone przez SZULTA
  • Produkt – towar prezentowany przez SprzedawcÄ™ za poÅ›rednictwem sklepu Internetowego szultabytow.pl
  • Klient - PeÅ‚noletnia osoba fizyczna lub podmiot gospodarczy, korzystajÄ…ca z UsÅ‚ug
  • Zamówienie – oferta zÅ‚ożona Sprzedawcy przez Klienta obejmujÄ…ca nabycie wybranych Produktów, skÅ‚adana na zasadach okreÅ›lonych w Regulaminie. Oferta dotyczy Produktów wymienionych w przesÅ‚anym do Sprzedawcy formularzu zamówienia.
  • Umowa sprzedaży – oznacza umowÄ™ sprzedaży zawartÄ… na odlegÅ‚ość, na zasadach okreÅ›lonych w Regulaminie, miÄ™dzy Klientem,  a SprzedawcÄ….
 
§3 Przedmiot zamówienia
​
  1. Przedmiotem zamówienia („Zamówienie”) jest UsÅ‚uga lub Produkt w wybranym przez Klienta wariancie dostÄ™pnym na stronie.
  2. Ceny poszczególnych wariantów, obowiÄ…zujÄ…ce w dniu zÅ‚ożenia danego Zamówienia okreÅ›lone sÄ… w cenniku SZULTA („Cennik”), dostÄ™pnym pod adresem (zakÅ‚adka „Sklep”).
 
§4 ZÅ‚ożenie zamówienia
​
  1. Zamówienie UsÅ‚ug nastÄ™puje poprzez zÅ‚ożenie odpowiedniej dyspozycji przez osobÄ™, zamierzajÄ…cÄ… skorzystać z UsÅ‚ug („ZamawiajÄ…cy”) poprzez:
    1. Odpowiedni formularz, dostępny pod adresem przez 24h na dobę,
    2. Mailowo poprzez wysłanie wiadomości e- mail na adres szulta@poczta.onet.pl,
    3. Dostępne formy kontaktu to kontakt telefoniczny i mailowy.
  2. Zamówienie uważane jest za zÅ‚ożone z chwilÄ… otrzymania przez ZamawiajÄ…cego potwierdzenia otrzymania zamówienia za poÅ›rednictwem poczty elektronicznej e-mail, zawierajÄ…cego: dane Klienta, numer Zamówienia, wybrany Produkt i inne istotne dla danego Zamówienia informacje.
  3. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest dostarczenie potwierdzenia pÅ‚atnoÅ›ci na adres mailowy oraz podanie prawidÅ‚owych danych w tym numeru telefonu.
  4. W przypadku nieprzestrzegania pkt. 4 klient nie ma możliwoÅ›ci rezygnacji z zamówienia i ubiegania siÄ™ o zwrot należnoÅ›ci.
  5. Klient podczas skÅ‚adania zamówienia zobowiÄ…zany jest do podania swoich danych osobowych.
  6. Promocje i kody rabatowe - aktualne promocje i zniżki publikowane są mediach społecznościowych @szultabytow.
 
§5 PÅ‚atność za zamówienie
​
  1. ZamawiajÄ…cy zobowiÄ…zany jest dokonać pÅ‚atnoÅ›ci za Zamówienie przed jego realizacjÄ… na podstawie potwierdzenia zamówienia w jeden z nastÄ™pujÄ…cy sposób: przelewem online lub klasycznym przelewem bankowym na wskazany w potwierdzeniu Zamówienia rachunek bankowy dostÄ™pny również w stopce strony lub pÅ‚atnoÅ›ciÄ… za pobraniem w dniu pierwszej dostawy
  2. SZULTA uprawniony jest do wstrzymania siÄ™ z realizacjÄ… Zamówienia do otrzymania należnoÅ›ci za dane zamówienie.​
​
§7 Realizacja zamówienia
​
  1. Zamówienie zostanie zrealizowane w wybranym terminie przez klienta, ale nie szybciej niż po 3 dniach roboczych i nie później niż miesiÄ…c.
​
​
§7 Reklamacje
​
  1. W razie niezgodnoÅ›ci przedmiotu Zamówienia lub sposobu jego realizacji ze zÅ‚ożonym Zamówieniem lub niniejszym regulaminem, Klient uprawniony jest do zÅ‚ożenia reklamacji („Reklamacja") w terminie 24h od realizacji zamówienia. ZgÅ‚oszenia „Reklamacja" po upÅ‚ywie tego terminu nie bÄ™dÄ… rozpatrywane. 
  2. Reklamacja winna zostać złożona telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail pod adresem: szulta@poczta.onet.pl - tytuł wiadomości REKLAMACJA
  3. Reklamację uważa się za złożoną z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia reklamacji.
  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona nie później niż w przeciÄ…gu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjÄ™cia reklamacji.
  5. W razie uwzglÄ™dnienia przedmiotu reklamacji SZULTA poinformuje Klienta o możliwoÅ›ci wymiany przedmiotu Zamówienia danego dnia roboczego bÄ…dź rekompensaty za niewywiÄ…zanie siÄ™ z przedmiotu Zamówienia poprzez kontakt telefoniczny bÄ…dź drogÄ… mailowÄ….
  6. W razie stwierdzenia przez SZULTA, iż Reklamacja jest niezasadna w szczególnoÅ›ci z uwagi na zgodność przedmiotu Reklamacji z Zamówieniem, SZULTA poinformuje Klienta o fakcie nieuwzglÄ™dnienia Reklamacji w terminie nie dÅ‚uższym niż 14 dzieÅ„ przedstawiajÄ…c stosowne uzasadnienie.
 
§9 OdstÄ…pienie od umowy​
​
  1. SZULTA informuje, iż zgodnie z art. 38 ust. 3, ust. 4 oraz ust. 12 Ustawy o prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827) Klientowi bÄ™dÄ…cemu Konsumentem nie przysÅ‚uguje prawo do odstÄ…pienia od umowy, o którym mowa w art. 27 wymienionej ustawy z uwagi na charakterystykÄ™ produktu.
 
​§10 Regulamin
​
  1. SkÅ‚adajÄ…c zamówienie Klient wyraża zgodÄ™ na niniejszy regulamin.
 
 
Treść regulaminu może ulec zmianie bez uprzedzenia.
bottom of page